Co-creatie dagen

Gebruik uw doelgroep als bron van wijsheid

Tijdens co-creatie dagen gaat u in gesprek met uw (potentiële) klanten en/of relaties. Samen inventariseert en creëert u in een aantal stappen de oplossing van uw vraagstuk, van concept tot concrete ideeën. Op basis van een duidelijk afgebakende vraagstelling, gebruikt u uw doelgroep als bron van wijsheid in de ontwikkeling van uw bedrijf. Co-creatie dagen zijn daarom een zeer effectieve marketingtool.

Wanneer zet u co-creatie dagen in?

  • Co-creatie dagen kunt u inzetten voor o.a.
  • Innovatie
  • Productontwikkeling
  • Toetsen van een missie en koersverandering
  • Oplossen van complexe vraagstukken
  • Verkrijgen van handvatten om veranderingen te kunnen realiseren
  • Toetsen van uw (nieuwe) product of idee

Wat levert het u op?

  • Directe, ongezouten input van uw (potentiële) klanten
  • Inspelen op de veranderende vraag van uw klanten
  • Concrete visie en oplossingen o.b.v. WHY HOW WHAT principe
  • Dialoog met uw klant

Wat kan NEKZT voor u betekenen tijdens de organisatie van co-creatiedagen?

In de inventarisatiefase gaan we met u in gesprek over uw wensen met betrekking tot de informatie die u vanuit uw doelgroep wilt verkrijgen. Op basis van het gewenste resultaat wordt de inhoud van de co-creatie dagen en de doelgroep bepaald. Het co-creatie dagen team van NEKZT bestaat uit Judith Manssen (bedrijfskundige, inhoudelijke begeleiding en dagvoorzitter) en Nienke Keizer (logistieke/facilitaire organisatie en projectbegeleider) zorgt vervolgens voor de volledige voorbereiding en uitvoering van uw co-creatie dagen.

We werken met vaste videograaf en snel tekenaars om de ideeën te visualiseren.

Laat u inspireren door de ideeën en kennis van uw doelgroep!